Adatvédelmi nyilatkozat
5. CUM OBȚINEM DATELE DVS. PERSONALE ȘI CE DATE PRELUCRĂM ?
Cele mai multe dintre informațiile personale pe care le prelucrăm sunt oferite direct de Dvs. pentru unul din următoarele motive:
- Sunteți înregistrați în evidențele primăriei pentru diverse sarcini privind exercitarea autorității publice cu care este învestită primăria
- Aveți sau intenționați să încheiați un contract cu noi;
- Ați solicitat angajarea la Primărie;
- Reprezentați organizația sau firma Dvs.;
- Vă înregistrați pe site-ul nostru pentru un anumit serviciu;
- Ne contactați prin diverse canale, sau ne solicitați informații în legătură cu diverse aspecte;
- Din diverse surse de informare deschise sau oficiale.
Tipurile de date personale pe care le prelucrăm:
- Nume, prenume, număr de telefon, fax, adresă, adresă email, CNP – număr de identificare națională, locul de muncă, număr înmatriculare auto, venituri salariale, funcție, date despre proprietăți, date video.
- Prelucrăm date sensibile unde este cazul(cum ar fi informațiile asupra stării de sănătate, categorii defavorizate, asistență socială, date video).
- Nu utilizăm procese decizionale automatizat incluzând crearea de profiluri ale persoanelor.
- Suntem Autoritate Electorală Permanentă conform legii;
• A se vedea secțiunea Cookie-uri pentru detalii privind ceea ce colectăm utilizând cookie-uri și alte tehnologii, cu acceptul Dvs.. Puteți sa renunțați la cookie-uri în secțiunea setări din Politica de utilizare cookie-uri.
6. CUM UTILIZĂM DATELE DVS. CU CARACTER PERSONAL ?
Datele Dumneavoastră personale sunt prelucrate în România.
Stocarea datelor Dumneavoastră are loc la sediul nostru și în unele situații conform cadrului legal și de alte autorități.
Nici un furnizor, terță parte, nu are acces la datele Dumneavoastră, cu excepția cazului în care acest lucru este prevăzut de lege.
Persoanele care pot avea acces la datele Dumneavoastră cu caracter personal sunt angajații și colaboratorii noștri, în măsura exercitării atribuțiilor de serviciu sau a celor contractuale și Autoritățile competente.
Conform legii datele Dumneavoastră pot fi comunicate către autoritățile/instituțiile abilitate prin lege, în regim de strictă confidențialitate și siguranță, cu respectarea normelor de protecție a datelor personale.
În cazul in care este necesară transmiterea datelor Dumneavoastră către o terță parte, în alte condiții decât cele contractuale, veți fi informat în prealabil, şi veți avea posibilitatea de a va exprima acordul/dezacordul.
7. SECURITATEA DATELOR PERSONALE ȘI TERMENUL DE PĂSTRARE A DATELOR
Vom păstra datele Dvs. personale atât timp cât ni se cere prin lege.
Suntem permanent preocupați pentru protecția datelor Dvs. cu caracter personal prin aplicarea de măsuri tehnice și organizaționale de securitate, pentru a minimiza riscurile asociate pierderii, utilizării abuzive, accesului neautorizat, divulgării neautorizate, modificării sau distrugerii. Angajații noștri sunt instruiți adecvat și am stabilit clauze contractuale specifice în domeniul protecției datelor cu partenerii noștri.
PRIMARIA. utilizează metode şi tehnologii de securitate, împreună cu politici aplicate salariaţilor şi proceduri de lucru, inclusiv de control şi audit, pentru a proteja datele cu caracter personal colectate conform prevederilor legale în vigoare.
Conform cerinţelor Regulamentul (UE) 2016/679pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, PRIMARIA are obligaţia de a administra în condiţii de siguranţă şi numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizaţi despre dumneavoastră, un membru al familiei dumneavoastră ori o altă persoană.
Durata stocării datelor cu caracter personal: până la termenul legal sau in măsura exercitării scopului colectării datelor, în conformitate cu Politica de păstrare a datelor, cu excepția obligațiilor legale privind arhivarea documentelor (ex. Arhiva contabilă).Înregistrările video se păstrează doar 30 de zile și pot fi accesate doar de autoritățile competente.
Menționăm că unele comunicări prin internet (cum ar fi e-mailurile) nu sunt sigure dacă nu sunt criptate. Comunicările Dvs. pot traversa mai multe țări înainte de a fi remise, deoarece aceasta este natura internetului. Nu ne asumăm responsabilitatea pentru niciun acces neautorizat sau pierdere de date cu caracter personal care nu ține de controlul nostru.
Site-ul nostru web poate conține link-uri la site-urile web ale unor terțe părți. Nu răspundem pentru securitatea și conținutul respectivelor site-uri ale terțelor părți.
Puteți alege să dezvăluiți datele Dvs. în anumite moduri cum ar fi plug-in-urile rețelelor de socializare (inclusiv cele oferite de Google, Facebook, Linkedin) sau utilizând servicii ale terțelor părți care vă permit să postați public analize sau alte informații, iar o terță parte ar putea utiliza informațiile respective.
Plug-in-urile rețelelor de socializare și aplicațiile de socializare sunt operate chiar de rețeaua de socializare și respectă condițiile de utilizare și politicile acelor rețele privind protecția datelor și cookie-urile. Trebuie să vă asigurați că aveți cunoștință de acestea si v-ați dat acordul cu privire la conținutul datelor prelucrate.